پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 5, 2024
تولیت آستان قدس

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی حفظ سادگی، بی‌تکلفی، روحیه مردمی، عدالتخواهی و ولایتمداری رئیس جمهور را موجب حل بسیاری از امور ملت و مشکلات کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی شامگاه در دیدار رئیس جمهور کشورمان با اشاره به نخستین سفر رسمی رئیس دولت چهاردهم به مشهد، اظهار امیدواری کرد دولت در خدمتگزاری به مردم مشمول توجهات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) قرار گیرد.

تولیت آستان قدس رضوی ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا(ع)، عنوان کرد: رئیس جمهور محترم متخلق به تقوا و متدین هستند و تعبیر «صادق» که رهبری معظم در خصوص ایشان بکار بردند، نشان از اعتماد رهبری به ایشان دارد.

وی با اشاره به روحیه مردمی رئیس جمهور، ابراز کرد: عدالتخواهی، تبعیت از مقام معظم رهبری، سادگی، بی‌تکلفی و صمیمیت در کلام از جمله ویژگی‏های ممتاز رئیس جمهور محترم است؛ ان‌شاءالله با حفظ همین روحیه و نوع تعامل با مردم در گشایش امور ملت، رفع مشکلات و شتاب‌دهی هرچه بیشتر به پیشرفت‎های کشور موفق باشند.

دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با اشاره به تأکیدات اسلام نسبت به حفظ وحدت، عنوان کرد: تنها با وحدت، همکاری و تعامل با یکدیگر می‎توان بر مشکلات غلبه کرد.

وی همچنین نسبت به اهمیت شایسته گزینی در انتصابات تأکید و اظهار کرد: نگاه اسلامی در انتصابات یعنی افراد شایسته بر سر کار بیایند، مبنای دولت تلاش در انتخاب و انتصاب افراد بر شایستگی است؛ از این رو افراد توانمند و شایسته را قطعاً حفظ خواهیم کرد.

رئیس جمهور گفت: تمام تلاش دولت این است که بگونه‌ای عمل کند که مردم نسبت به نظام، انقلاب و حکومت رضایتمندی هرچه بیشتر پیدا کنند.

گفتنی است، در این دیدار سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه، حسین سیمایی صرّاف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی، عبدالناصر همتی وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد جواد ظریف و جمعی دیگر از مسئولان دولتی رئیس جمهور را همراهی می‌کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha